Publica URGENT  ::   Contact
Editia #3756 04 Dec 2021
Ziarul Anuntul de Vest cu anunturi licitatii, pierderi, oferte serviciu
ziarul anuntul de vest
Publica Anunt ACUM!
Calculeaza pe loc costul anuntului si publica online. Publica Acum
Oferte ServiciuLicitatiiAnunt de MediuAdunari GeneralePierderi ActePrestari Servicii
Eveniment VIDEO. Accident cu un mort si doi raniti pe Calea Șagului, trafic blocat

Ziarul Anuntul de Vest Anunturi recente

CONVOCATOR Din 08.03.2021 Administratorul unic al SC SARES SA, societate comerciala cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bloc J5, Sp. Com nr 5, jud. Cluj , avand cod unic de inregistrare RO 203030, inregistrata la ORC Cluj cu nr. J12/119/1991, atribuit in data de 22.02.1991, convoaca in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea 31/1990 republicata, la sediul societatii in Cluj-Napoca, str. Fabricii, nr. 145 A, jud. Cluj, urmatoarea ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Pentru data de 15.04.2021, orele 11:00 prima convocare, cu urmatoarea ordine de zi: Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele AGEA. Data de inregistrare propusa este 07.05 2021. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului de Gestiune al Administratorului Unic privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului Comisiei de cenzori privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a bilantului contabil, contului de profit si pierdere privind exercitiul financiar pe anul 2020 si repartizarea profitului. Propuneri de investitii pentru anul 2021 Prezentarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021. Propunerea de prelungire a mandatului cenzorilor POP AUGUSTINA IOANA, BLAGA SANDA CARMEN, FOITOS ADELA-LAURA, NISTOR CORINA cu 3 ani, de la data adunarii AGOA, si stabilirea indemnizatiei comisiei de cenzori. Diverse Actionarii inregistrari la data de referinta 01.04.2021 pot participa la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii , precum si formularele si procura speciala pot fi obtinute de la sediul societatii. Data limita de depunere a procurilor speciale in original este cu 48 de ore inainte de data fixata pentru prima convocare. In cazul in care la data de 15.04.2021 nu se intruneste cvorumul necesar, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990, modificata si republ 04 Dec 2021
Societate de paza si protectie, angajeaza SEFI DE TURA, DISPECERI (femei si barbati) si AGENTI DE SECURITATE, oferim salarii motivante, si conditii de munca decente. Contact: 0751.130.692; 0734.444.411 Email: angajare@companiadepaza.ro 04 Dec 2021
SELECTAM DIN HUNEDOARA PENTRU BRASOV Club Vila Bran (Bran, Brasov) angajeaza cu experienta: sef de sala, bucatar, ospatar, barman, camerista, sofer. Oferim cazare. 0722.268.866 04 Dec 2021
SELECTAM DIN HUNEDOARA- PENTRU BRASOV. Club Vila Bran (Bran, Brasov) angajeaza tineri pentru activitati de agrement si divertisment. 0746.196.667 04 Dec 2021
CORYLACEA JV SRL, cu sediul in Jud.Arad, Str. Ardealului, Nr. 27A angajeaza 4 muncitori in agricultura. Tel: 0743046596 04 Dec 2021
ANUNT PUBLIC In conformitate cu O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului, aprobata prin Legea 265/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Ord. 1798/2007, S.C. TECHRUS S.R.L. anunta inceperea demersurilor in vederea obtinerii autorizatiei de mediu pentru obiectivul 2599 - Fabricarea altor articole din metal n.c.a. din localitatea Arad, str. Poetului nr. 1/C, Hala 1, jud. Arad. Eventualele sugestii si reclamatii se vor depune la sediul APM ARAD din Splaiul Muresului, FN, Arad, judetul Arad, in zilele de luni intre orele 9.00-16.30, marti-vineri intre orele 9.00- 14.00 04 Dec 2021
CLUJ. ANUNT de intentie privind elaborarea planului urbanistic de detaliu PUD Construire imobil pentru sanatate si asistenta sociala (camin pentru varsnici), Calea Baciului nr. 18, Municipiul Cluj- Napoca, Judetul CLUJ. Beneficiarul DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA - CLUJ- NAPOCA, aduce la cunostinta publicului interesat initierea Planului urbanistic de detaliu si supune spre consultare publica aceasta documentatie de urbanism. Documentatia tehnica poate fi consultata pe site-ul Primariei Cluj-Napoca - Directia de strategii urbane. 04 Dec 2021
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-FARMAVET S.A.(completare). Directoratul Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, inregistrata la:Registrul Comertului sub nr.J40/131/1991, cod unic de inregistrare:(CUI)RO256, avand un capital social subscris si varsat de:1.833.697,90 RON (Societatea), in temeiul Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul:A&S International 2000 S.R.L., potrivit prevederilor art.1171 din Legea Societatilor si prevederilor Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021, completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si:Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele de la 5 la 9, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de:14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA respectiv AGEA, se va organiza in data de:15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea acoperirii pierderii contabile a Societatii conform propunerii de acoperire a pierderii contabile in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv pierderea contabila inregistrata in anul 2020 sa fie acoperita din rezultatul reportat din surplusul realizat din rezerve din reevaluare. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii-(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului:A&S International 2000-S.R.L.(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii-(vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii A&S International 2000 S.R.L. si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul:A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective-(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat (vot secret). 11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret). 12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei. Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a:(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, precum si, (ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, (iii)subinchirierea partiala a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului si (iv)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si sa indeplineasca orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. 2.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021. 3.Aprobarea unei linii de credit in valoare de 10.000.000 RON la Banca Transilvania si a garantiilor aferente, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, respectiv:(i)contractarea de catre Societate a unei linii de credit pentru capital de lucru la Banca Transilvania, in valoare de 10.000.000 RON, pe o perioada de 1 an de la semnarea contractelor de credit, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de inca:12.luni cu acordul partilor (Linia de credit);(ii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra tuturor conturilor curente deschise de Societate la Banca Transilvania cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii contractelor comerciale pe care Societatea le are in derulare cu partenerii comerciali, cu inscrierea la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iv)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii stocului de marfa detinut de Societate, cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(v)inregistrarea contractelor astfel incheiate in Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM), la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), in Cartea Funciara si in orice alte registre publice, dupa caz;(vi)imputernicirea dlui.Francisc Koos, Membru al Directoratului, sa reprezinte in mod individual cu puteri depline Societatea pentru negocierea, incheierea, semnarea, in numele si pe seama Societatii a contractelor de credit/garantie aprobate si a altor documente aditionale aferente si pentru efectuarea formalitatilor de publicitate in legatura cu aceste contracte/documente, in fata oricarei institutii/autoritati publice. 4.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 5."Aprobarea incetarii contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti. 6.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri. 7.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, cu urmatoarele 3 amendamente:(a)bugetul total de amenajare si mobilare suportat de Grup (in plus fata de bugetul suportat de proprietar) va fi de maximum EUR 40K si (b)Societatea va avea un drept de denuntare unilaterala a contractului sub conditia unui preaviz scurt si fara vreo penalitate incepand cu a treia aniversare a contractului si (c)orice modificare a contractului va necesita un nou acord din partea Consiliului de Supraveghere. 8.Aprobarea subinchirierii partiale a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului. 9.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de 10.iunie.2021, cu urmatoarele 2 amendamente:(a)sa priveasca doar camionetele cu o vechime de maximum 3 ani si un numar de kilometri de maximum 80.000 si (b)sa acopere maximum 50% din camionetele Societatii (fie prin echiparea integrala a maximum 50% din camionete, fie prin echiparea tuturor camionetelor, insa doar a 50% din capacitatea lor)". Votul afirmativ asupra punctelor de la 5 la 8 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 1 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Votul afirmativ asupra punctului 9 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 2 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Propunerile Directoratului cu privire la punctele 1, 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGEA pot fi consultate de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la:office@farmavet.ro. Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19;si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 16:00, la adresa:office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. P 04 Dec 2021
MARAMURES. ANUNT PUBLIC AVIZ DE MEDIU PENTRU PLAN AMENAJAMENT S.C. NITOI AMENAJARI S.R.L, cu sediul social in Brasov, str.Crisan, nr.7A, bl.2, ap.17, anunta elaborarea primei versiuni a planului pentru "AMENAJAMENT SILVIC al fondului forestier proprietate publica apartinand Comunei Cupseni si proprietate privata apartinand Composesoratului "Izvorul Rece" Ungureni, Composesoratului Stoiceni, Parohiei Greco- Catolice Lapus, Parohiei Ortodoxe Ungureni, Parohiei Ortodoxe Costeni, Parohiei Greco-Catolice Costeni si persoanelor fizice asociate, U.P.I.Ungureni-Cupseni, din jud.Maramures si declansarea etapei de incadrare pentru obtinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a planului/programului se poate realiza la sediul A.P.M.Maramures, Str.Iza, nr.1A, localitatea Baia-Mare, de luni pana joi intre orele 8- 16:30 si vineri intre orele 8-14. Comentariile si sugestiile se vor transmite in scris la sediul A.P.M.Maramures, in termen de 15 zile calendaristice de la data aparitiei ultimului anunt. 04 Dec 2021
Anunt public privind:depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu. SC OMV PETROM SA anunță publicul interesat asupra:depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru:"Lucrări de abandonare aferente sondei.56-Graniceri Vest", propus a fi amplasat in:extravilan com.Giera, loc.Graniceri, extravilan, CF.nr.402150, jud.Timiș. Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la:sediul APM.Timiș, loc.Timișoara, str.Liviu Rebreanu nr.18-18A, jud.Timiș și la adresa titularului din Timisoara, str.Coriolan Brediceanu, nr.10, jud.Timiș, in zilele de luni-joi intre orele 8:00-16:30 si vineri intre orele 8:00-14:00. Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul APM.Timiș. 04 Dec 2021
Pierdut certificat membru Colegiul Farmacistilor pe numele Sava Daniel, seria B, numarul 24.152/ 27.10.17. Il declar nul 04 Dec 2021
Legitimație serviciu CEC Bank pe numele Vlad Ioana Liliana. O declar nulă. 04 Dec 2021
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu "REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA, DIRECTIA SILVICA TIMIS - anunta publicul interesat asupra depunerii solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Reabilitare Drum Forestier Foradia" propus a fi amplasat in U.P. III Foradia, com. Bogda, judetul Timis. Informatiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul A.P.M. Timis, loc. Timisoara, b-dul Liviu Rebreanu, nr;18-18A si la sediul DIRECTIEI SILVICE TIMIS - Timisoara, str. Iosif Nemoianu, nr:7, jud. Timis, in zilele de luni-joi intre orele 8.00-16.30,vineri intre orele 8.00-14.00. Observatiile publicului se primesc zilnic la sediul A.P.M. Timis. DIRECTOR. ing. Titu Nicusor 04 Dec 2021
BAIA MARE. FIRMA DE PAZA ANGAJEAJA AGENT SECURUTATE IN BAIA MARE , JUD. MARAMURES. TEL : 0757077578 04 Dec 2021
Pierdut legitimatie si carnet student emise de Facultatea de Teologie Ortodoxa Justinian Patriarhul pe numele Mitoi (Anisie) Andreea- Cristina. Le declar nule. 04 Dec 2021
Pierdut legitimatie si carnet student emise de Facultatea de Teologie Ortodoxa Justinian Patriarhul pe numele Mitoi (Anisie) Andreea- Cristina. Le declar nule. 04 Dec 2021
Pierdut legitimatie si carnet student emise de Facultatea de Teologie Ortodoxa Justinian Patriarhul pe numele Mitoi (Anisie) Andreea- Cristina. Le declar nule. 04 Dec 2021
Pierdut legitimatie si carnet student emise de Facultatea de Teologie Ortodoxa Justinian Patriarhul pe numele Mitoi (Anisie) Andreea- Cristina. Le declar nule. 04 Dec 2021
ASOCIATIA COMPOSESORAT CARPENUL LIBOTIN, cu sediul in comuna Cupseni, sat Libotin, nr. 29, jud. Maramures, titular al: ,,Amenajamentul fondului forestier proprietate privata apartinand Asociatiei Composesorat Carpenul Libotin, situat pe raza comunei Cupseni, judetului Maramures, anunta publicul interesat asupra parcurgerii etapei de incadrare, in cadrul sedintei Comitetului Special Constituit din data de 06.07.2021, urmand ca planul propus sa fie supus procedurii de adoptare fara aviz de mediu si fara evaluare adecvata. Observatiile si comentariile publicului interesat privind decizia etapei de incadrare se trimit in scris la Agentia pentru Protectia Mediului Maramures, municipiul Baia Mare, str. Iza, nr. 1A, cod 430073, tel. 0262/276304, fax 0262/275222, e-mail: office@apmmm.anpm.ro in zilele de luni-joi, intre orele 800-1630 si vineri intre orele 800-1400 in termen de 10 zile calendaristice de la data publicarii anuntului". 04 Dec 2021
EURO INSOL in calitatea de lichidator judiciar al METALTECH PRODUCTIE S.R.L.- in faliment, cu sediul in str. Valea Viilor nr. 2, Oras Beclean, judetul Bistrita-Nasaud, dosar 3527/112/2007, Tribunalul Bistrita Nasaud, invita persoanele interesate sa participe la licitatia publica deschise cu strigare din data de 27.07.2021,ora 12:00 avand ca obiect valorificarea bunurilor imobile constand in: Atelier mecanic in suprafata de 1325 mp, Corp Administrativ compus din cladire parter si etaj cu o suprafata construita de 247 mp, suprafata desfasurata de 494 mp inscris in CF nr 2361/1/1 si nr. Topo 1348/1/1/1/1 cu o cota parte de teren in suprafata de 494 mp din 13.493 m.p., Teren in suprafata de 1325 mp inscris in CF nr. 26053-C1-U4 Beclean, nr. Topo 1348/1/1/4- Beclean; Teren in suprafata de 394 mp inscris in CF nr. 26053-C1-U5 Beclean, nr. Topo 1348/1/1/5- Beclea,; situate in oras Beclean, judet Bistrita Nasaud. Pretul de pornire este de 759.000 RON. Pretul nu include TVA. In cazul in care bunurile nu vor fi valorificate la aceste termen de licitatie, vor ave loc noi licitatii la aceeasi ora in datele de: 03.08.2021, 10.08.2021 si 17.08.2021. Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare, accesati site-ul www.euroinsol.eu sau numerele de telefon: 0213354509 sau 0743.760.876. 04 Dec 2021
*AUTOGRUPM RO S.R.L.,cu sediul in Mun. Arad, Str.I Zona Industriala Arad Vest, Nr. 9-9A, AP. 3, 4, 16, 17, 18, 19 si 20, Jud. Arad, angajeaza 2 Lacatusi mecanici si 2 Sudori: 0752142612 04 Dec 2021
*GASTRO- TUR SRL,cu sediul in Mun.Arad, Piata Mihai Viteazul, Nr.13, Ap.6, Jud. Arad, angajeaza 2 Cameriste Hotel. 0752142612 04 Dec 2021
Anuntul public pentru Etapa de incadrare - faza PUZ Titularii GROZAV DAN STEFAN, PRISACARU FLORICA, cu domiciliul in localitatea Timisoara, jud. Timis anunta elaborarea primei versiuni a planului/programului "PUZ - DEZVOLTARE ZONA LOCUINTE CU FUNCTIUNI COMPLEMENTARE", in intravilanul comunei Sag, C.F. 406510 , Nr Cad 406510, si declansarea etapei de incadrare pentru obtinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a planului/programului se poate realiza la sediul S.C. TERNAR S.R.L., Timisoara, str. Iris, nr.21A, etaj 2, Ap.4 zilnic intre orele 10-16 . Comentariile si sugestiile se vor transmite in scris la sediul APM Timiş, str. B-dul Liviu Rebreanu Nr. 18-18A, in termen de 18 zile calendaristice de la data prezentului anunt. 03 Dec 2021
S.C. TRANSILVANIA TOWERS DEVELOPMENT S.R.L avand sediul in comuna Floresti, sat Floresti, judetul Cluj, strada Eroilor, nr. 378, titulara a proiectului Construire imobil cladire cu functiune mixta cu regim de inaltime S+P+8E, organizare de santier, imprejmuire teren, racorduri/bransamente utilitati,anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de incadrare de către A.P.M. Ilfov, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul propus a fi amplasat in oras Voluntari, jud. Ilfov, strada Bd. Pipera, nr. 1, NC 3579/24/3/2, CF 110500. NU SE SUPUNE EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI SI EVALUARII ADECVATE * Proiectul deciziei de incadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6, in zilele de luni pana joi, intre orele 9 - 13, precum si la urmatoarea adresa de internet www.apm-ilfov.ro Publicul interesat poate inainta comentarii/observații la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protecția Mediului Ilfov. 30 Noi 2021
S.C. EMV-UTIL S.R.L avand sediul in municipiul Timisoara, judetul Timis, strada Amurgului, nr. 1, cam. 8B, etaj 2, titulara a proiectului Construire imobil cladire cu functiune mixta (locuinte colective, comert, servicii) avand regim de inaltime 2S+P+6E, organizare de santier, imprejmuire teren, racorduri/bransamente utilitati ,anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de incadrare de către A.P.M. Ilfov, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului*), pentru proiectul propus a fi amplasat in oras Voluntari, jud. Ilfov, strada Erou Iancu Nicolae, nr. 32B, NC 120216, CF 120216. NU SE SUPUNE EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI SI EVALUARII ADECVATE * Proiectul deciziei de incadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul A.P.M. Ilfov din Bucuresti, str. Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6, in zilele de luni pana joi, intre orele 9 - 13, precum si la urmatoarea adresa de internet www.apm-ilfov.ro Publicul interesat poate inainta comentarii/observații la proiectul deciziei de incadrare in termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Agentiei pentru Protecția Mediului Ilfov. 30 Noi 2021
*Pierdut Titlu de proprietate pe numele de Stan Florinel si Stan Anca, din str. Alunisului nr. 8, Timisoara. Il declar nul 30 Noi 2021
*Pierdut contract de inchiriere pe numele Anastasiu Teodosiu Flavia Cristina pentru teren/curte imobil strada Frumoasa, nr.49, Timisoara, precum si fisa de calcul pentru stabilirea contravalorii folosinta teren detinut. Le declar nule. 30 Noi 2021
*Pierdut carnet emis de Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati, nr. 39000/2010/A, pe numele de Radu Nelusa, expert contabil, il declar nul. 30 Noi 2021
*SC ZAMOREX BUCURESTI SRL angajeaza Ajutor bucătar- 1 post. Cerinte de ocupare a postului: studii primare. Asteptam CV la adresa de e-mail: cristina.raducu@restaurantelisabeta.ro 30 Noi 2021
CONSTANTA- *Declar pierdute urmatoarele acte: Cartela conducatorului auto cu numarul 000000000DLNE000 din 10.09.2020 pe numele Chiscababa Lilia a.n.17.01.1986, cu domociliul. Certificatul de pregatire profesionala a conducatorului auto din11. 09.2020 cu nr:0493396000. Le declar nule. 30 Noi 2021
04.12.2021
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.